Este o traditie pentru companiile multinationale sa organizeze un eveniment de vara pentru angajati. Soare, piscina, mancare, bautura si distractie. Acelasi brief si aceeasi reteta in fiecare an.
DAR DACA alegi un alt concept?
Daca alegi sa oferi angajatilor tai ceea ce isi doresc si ceea ce asteapta de la o petrecere de companie? Noi am incercat (si am reusit) lucrul acesta pentru un client din industria jocurilor pe computer.
Cine au fost invitatii? Tineri cool, in jur de 30 de ani.
Ce le-am propus? Propriul lor festival. Tonete de mancare, burgeri, pizza, tricouri personalizate care sa se potriveasca job-ului lor, activari amuzante si distractive, sporturi outdoor si indoor, piscina in care sa se racoreasca, totul condimentat din plin cu muzica buna.
Marea provocare? Sa oferim fiecaruia dintre cei peste 1000 de invitati un element pe care sa il iubeasca.
Cum am facut asta? Prin diversitate. Nu a fost o petrecere la piscina, desi am avut si piscina. Nu a fost o petrecere „la iarba verde”, desi am avut zone outdoor amenajate cu teren de volei, rachete de badmington la discretie, fotbal pe iarba, etc. Nu a fost o petrecere indoor, desi am avut si o zona cu aer conditionat unde invitatii au putut fugi de canicula si unde s-au bucurat de ping pong, foosball si biliard.
Cireasa de pe tort au fost cele doua trupe alese, The Mono Jacks si Subcarpati, care au facut o super atmosfera si care s-au potrivit perfect publicului.