De mai bine de 10 ani scriem despre turism și despre destinații turistice din țară și din afara țării. Super-puterea noastră constă în faptul că reușim să vedem mereu fresh și cu extra-creativitate aceleași locuri și obiective turistice.
Ne plac oamenii veseli, cu idei și inițiativă, care își doresc să evolueze atât pe plan profesional, cât și pe plan personal. 🙂 Jobul se adresează celor cu experiență în content și social media (nu în mod obligatoriu în industria turismului, dar care să călătorească și să înțeleagă industria). Ne plac deopotrivă persoanele creative, dar în același timp meticuloase și organizate.
Iar acum căutăm un coleg care să vorbească aceeași limbă cu noi, să fie un adevărat team-player, o persoană implicată, muncitoare, alături de care să lucrăm frumos în fiecare zi, dar care să aducă și un vibe nou în ceea ce facem noi de aproape 10 ani.
Pe scurt, suntem în căutarea unui coleg / colegă care să ni se alăture pe un post fain de Content Writer, cu o componentă de Business Support.
Cum am descrie persoana pe care ne-o dorim în echipă?
- Dornică să învețe rapid, să se implice în proiecte diverse, deschisă la feedback; care să își asume rapid, să caute soluții și să nu aștepte ajutor continuu;
- Atentă la detalii și organizată, capabilă să respecte deadline-uri, chiar și când acestea nu sunt cele mai prietenoase;
- Proactivă, creativă și cu predilecție către arta cuvintelor. Altfel spus, să îi placă să scrie, să simtă subiectele de interes și știrile care contează;
- Pasionată și activă în mediul online, permanent la curent cu ceea ce se întâmplă în Social Media îndeosebi în zona de travel;
- Nu îi este teamă să pună întrebări pertinente, dar este, totodată, autonomă; știe să facă diferența între aspecte pe care le-ar putea afla la o simplă căutare pe internet și cele pe care ar fi bine să le afle direct de la sursă cu o întrebare;
- Prietenă la cataramă cu limba română și în relații apropiate cu limba engleză scris/vorbit (nivel B2);
- Are cunoștințe avansate de Microsoft Office și cel puțin medii de WordPress, Facebook și alte platforme Social Media;
- Are o atitudine pozitivă, este matură și răbdătoare, precum și capacitate de analiză și sinteză.
Ce responsabilități ar avea persoana pe care ne-o dorim în echipă?
- Scrie articole pentru blog bine documentate și postări Social Media pe baza unor instrucțiuni / brief-uri clare;
- Își pune creativitatea la lucru în Canva sau alte programe similare pentru a realiza vizualuri cât mai atractive pentru postări de Facebook, stories, bannere etc.;
- Realizează traduceri engleză-română / română-engleză, la nevoie, ținând cont de scopul materialelor;
- Creează prezentări Power Point și rapoarte de monitorizări pentru diversele campanii desfășurate;
- Pune punctul pe „i” în promovarea anumitor destinații turistice din România sau din afară;
- Oferă suport și asistență managerului echipei pe toate proiectele în care acesta consideră necesar, aici intrând atât task-uri administrative, cât și sarcini mai creative.
Ce oferim la schimb?
- Pachet salarial aliniat cu responsabilitățile menționate și cu experiența;
- Clienți din diverse domenii de activitate (turism, banking, asigurări, imobiliare, medical etc.), companii cunoscute și de succes în industria în care activează & posibilitatea de a lua parte la campanii media organizate pentru ei;
- Program flexibil, în funcție de programul de studiu, dacă este cazul;
- Posibilitatea de a lucra remote, în funcție de necesitățile colegei cu care va face echipă;
- Posibilitatea de a călători în țara pentru diverse evenimente;
- Oportunitatea de a te implica în campanii cu impact în turism și antreprenoriat.
Pe scurt, dacă ești o persoană muncitoare, deschisă, dornică să învețe, care pune accent mai mult pe calitate și nu pe cantitate, atunci pe tine te căutăm!
Te rugăm să ne trimiți CV-ul și un portofoliu sau scrisoare de intenție la irina@travelcommunication.ro și andra@travelcommunication.ro până pe data de 31 mai.