Știi persoana aceea creativă, dar totodată atentă la detalii, meticuloasă și organizată? Dacă da, să o trimiți la noi! Suntem în căutarea unui coleg / colegă care să ni se alăture pe postul de Asistent Manager (pe zona de PR, Social Media și organizare de evenimente).
Nu te speria de titulatura de “Asistent Manager”. Nu căutam o persoană care să arhiveze documente și să ne prepare cafea. Căutăm o mână dreaptă și un suport pentru toți colegii noștri. Mențiunea cu PR, Social Media și Organizare de Evenimente am făcut-o tocmai pentru ca în asta va consta activitatea ta în cadrul agenției noastre, dar într-un mod adaptat experienței tale.
Tocmai pentru că avem încredere în acest proces de “învățare”, vrem să precizăm de la început că ne dorim o persoană dispusă să lucreze de la birou cel puțin 2 zile pe săptămână.
Cum am descrie persoana pe care ne-o dorim în echipă?
- Dornică să învețe rapid, să se implice în proiecte diverse, deschisă la feedback; care să își asume rapid, să caute soluții și să nu aștepte ajutor continuu;
- Atentă la detalii și organizată, capabilă să respecte deadline-uri, chiar și când acestea nu sunt cele mai prietenoase;
- Proactivă, creativă și cu predilecție către arta cuvintelor. Altfel spus, să îi placă să scrie, să simtă subiectele de interes și știrile care contează;
- Pasionată și activă în mediul online, permanent la curent cu ceea ce se întâmplă în Social Media (trenduri noi, influenceri / bloggeri / vloggeri relevanți, mass-media etc.);
- Nu îi este teamă să pună întrebări pertinente, dar este, totodată, autonomă; știe să facă diferența între aspecte pe care le-ar putea afla la o simplă căutare pe internet și cele pe care ar fi bine să le afle direct de la sursă cu o întrebare;
- Prietenă la cataramă cu limba română și în relații apropiate cu limba engleză scris/vorbit (nivel B2);
- Are cunoștințe avansate de Microsoft Office și cel puțin medii de WordPress, Facebook și alte platforme Social Media;
- Are o atitudine pozitivă, este matură și răbdătoare, precum și capacitate de analiză și sinteză.
Ce responsabilități ar avea persoana pe care ne-o dorim în echipă?
- Scrie comunicate de presă, articole pentru blog sau postări Social Media pe baza unor instrucțiuni / brief-uri clare;
- Realizează traduceri engleză-română / română-engleză, la nevoie, ținând cont de scopul materialelor;
- Creează prezentări Power Point pentru diverși clienți sau chiar pentru echipă, în funcție de necesități;
- Oferă suport și asistență managerului echipei pe toate proiectele în care acesta consideră necesar, aici intrând atât task-uri administrative, cât și sarcini mai creative.
Ce oferim la schimb?
- Clienți din diverse domenii de activitate (turism, banking, logistica, FMCG, medical, ONG-uri etc.), companii cunoscute și de succes în industria în care activează & posibilitatea de a lua parte la evenimente și campanii media organizate pentru ei;
- Program flexibil, în funcție de programul de studiu, dacă este cazul;
- Posibilitatea de a lucra remote, în funcție de necesitățile colegei/colegului cu care va face echipă;
- Posibilitatea de a călători în țară în această perioadă pentru diverse evenimente;
- Oportunitatea de a te implica în campanii cu impact în turism și antreprenoriat;
- Pachet salarial aliniat cu responsabilitățile menționate și cu experiența.
Pe scurt, dacă ești o persoană muncitoare, deschisă, dornică să învețe, care pune accent mai mult pe calitate și nu pe cantitate, atunci pe tine te căutăm!
Te rugăm să ne trimiți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa: andra@travelcommunication.ro până pe data de 15 aprilie.